فاطمیون پادشاه عالمند

فاطمیون پادشاه عالمند
نويسندگان
 

 

یک نفر می گفت تمام دین در نماز خلاصه می شود همه آنهایی که شهید شدند برای زنده ماندن نماز

بود امام حسین برای خواندن نماز ظهر عاشورا اصحابش را در برابر تیرهای دشمنان  قرار داد و حضرت   

ام الوجود فاطمه زهرا (س) با پهلویی شکسته و غرق خون و درد نماز اول وقت خود را با عشق کمال

یافته ای وصف نشدنی می خواند امیر المؤمنین (ع) در محراب نماز به اوج آسمان بندگی پرگشود

 

می گویند آقا امام زمان هر هفته که پرونده شیعیان را بررسی می فرمایند اولین چیزی که بدان توجه 

می کنند وضعیت نماز خواندن شیعیان است و در آن هنگامی که صدای قدمهای ظهورشان با دیوارهای

انتظار گره می خورد در کنار خانه کعبه یعنی قبله نماز مسلمانان ظهور می فرمایند

 

راستی ما نماز می خوانیم ؟!!!!

 

اگر نماز می خوانیم چطور می خوانیم ؟ من که هروقت نماز می خوانم تمام چیزهای گمشده ام را در

نماز پیدا می کنم !!!!! وای بر من که همین مقدار زمان اندکی که در طول شبانه روز به خالق خود

اختصاص می دهم بیشتر به فکر دنیا هستم تا به فکر خدا،،،،!!!! ایکاش امام حسین و مادر بزرگوارشان

دستم را بگیرند که من هم نماز عاشقانه حواندن را یاد بگیرم!!!!! ایکاش عاشقانه نماز بخوانم !!!!!

ایکاش در نماز به خدا بیاندیشم !!!!! ایکاش من هم آدم بشوم!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:26 ] [ سرباز ولایت ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ فاطمیون خوش آمدید تورو خدا دعا کنید من شهید شم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 57846
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



ایران رمان